• Виїзні прийоми громадян
  • Графік особистого прийому громадян у Чернівецькій обласній державній адміністрації
  • Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян Чернівецької обласної державної адміністрації
  • Нормативна база
  • Відділ роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації
  • Як направити електронне звернення
  • Інформаційні повідомлення

Виїзні прийоми громадян

Графік виїзних прийомів громадян керівництвом обласної державної адміністрації

на ІІІ квартал 2019 року

№ з/п

Посадова особа, яка

проводить прийом

Дата проведення

 

Район (місто)

 

  1.

 

ПАВЛЮК

Михайло Вікторович

в.о. голови обласної

державної адміністрації

 

 

липень

серпень

вересень

 

 

Новоселицький Путильський

Сокирянський

 

  2.

 

БОГАТИРЕЦЬ

 Ігор Миколайович

заступник голови обласної державної адміністрації

 

 

липень

серпень

вересень

 

Заставнівський

Кельменецький

Новоселицький

 

3.

 

ГОСТЮК

 Василь Іванович

заступник голови обласної державної адміністрації

 

 

липень

серпень

вересень

 

 

Герцаївський

Кіцманський Хотинський

 

 

  4.

 

СТЕЦЕВИЧ

Олег Іванович

керівник апарату обласної державної адміністрації

 

 

липень

серпень

вересень

 

Кельменецький

Сокирянський Кіцманський

 

 

Графік особистого прийому громадян у Чернівецькій обласній державній адміністрації

№ з/п

Посадова особа, яка

проводить прийом

 

Посада

 

Дні і години прийому

 

1.

ПАВЛЮК

Михайло Вікторович

 

В.о. голови

обласної державної адміністрації

Перша середа місяця

з 16 до 19 год.

 

2.

СТЕЦЕВИЧ

Олег Іванович

 

Керівник апарату обласної державної адміністрації

 

Третя середа місяця

з 15 до 19 год.

 

3.

 

ЗАЯЧУК

Мирослав Дмитрович

 

Заступник

голови обласної державної адміністрації

Третя середа місяця

з 10 до 13 год.

 

4.

 

БОГАТИРЕЦЬ

Ігор Миколайович

 

Заступник

голови обласної державної адміністрації

Четверта середа місяця

з 15 до 19 год.

 

5.

 

ГОСТЮК

Василь Іванович

 

Заступник

голови обласної державної адміністрації

Четверта середа місяця

з 10 до 13 год.

    

                                                                                            

Склад постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян Чернівецької обласної державної адміністрації

Склад

постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян

обласної державної адміністрації

ПАВЛЮК

Михайло Вікторович

 

в.о. голови обласної державної адміністрації, голова Комісії

ГОСТЮК

Василь Іванович

голови обласної державної адміністрації, заступник голови Комісії

 

СТЕЦЕВИЧ

Олег Іванович

керівник апарату обласної державної адміністрації, заступник голови Комісії

 

ДЬЯЧЕНКО

Володимир Михайлович

начальник відділу роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації, секретар Комісії

 

Члени Комісії:

АНДРІЄЦЬ

Оксана Анатоліївна

директор Департаменту охорони здоров’я обласної державної адміністрації

 

БАЗЮК

Юрій Романович

начальник юридичного відділу апарату обласної державної адміністрації

 

БОРЕЦЬ

Микола Ярославович

керуючий справами обласної ради (за згодою)

 

 

ВАТАМАНЮК

Юрій Петрович

начальник Головного управління Держгеокадастру  України у  Чернівецькій області (за згодою)

 

ДЯКОВА

Анжела Анатоліївна

директор Департаменту фінансів обласної державної адміністрації

 

ЗАВЕРУХА

Володимир Михайлович

в.о. начальника відділу містобудування та архітектури обласної державної адміністрації, головного архітектора області

 

КОШУЛЬКО

Олександр Олександрович

 

начальник сектору документального забезпечення Головного управління Національної поліції в Чернівецькій області (за згодою)

 

ЛЕВЧЕНКО

Олександр Анатолійович

 

начальник управління житлово-комунального господарства обласної державної адміністрації

 

МАНАСТИРСЬКИЙ Юрій Вікторович

завідувач сектору з питань запобігання та виявлення корупції апарату обласної державної адміністрації

 

ПАЛІЙЧУК

Оксана Михайлівна

директор Департаменту освіти і науки обласної державної адміністрації

 

РОМАНІВ

Михайло Васильович

 

начальник Головного управління Пенсійного фонду України в Чернівецькій області (за згодою)

 

САВКІН

Віталій Валентинович

директор Департаменту соціального захисту населення обласної державної адміністрації

ТРЕПКО

Володимир Віталійович

начвльник управління інфраструктури обласної державної адміністрації

СЕРЕДЮК

Володимир Богданович

 

заступник Чернівецького міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради (за згодою)

 

ТКАЧ

Микола Миколайович

начальник відділу взаємодії з правоохоронними органами та оборонної роботи апарату  обласної державної адміністрації

 

 

Відділ роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації

Відділ знаходиться за адресою: м. Чернівці, вул. М. Грушевського, 1 (вхід з вул. І. Котляревського).
тел. (0372) 55-30-13 т/ф (0372) 55-28-44; ел. пошта: [email protected].

Графік роботи:
Понеділок -четвер з 9.00 до 18.00, п'ятниця з 9.00 до 16.45

У відділі проходить особистий прийом громадян керівництвом ОДА, відповідно до графіку.

Як направити електронне звернення

Електронні звернення до Чернівецької обласної державної адміністрації можна направляти на наступні адреси електронної пошти:

[email protected]

[email protected]

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові (повністю), місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання. В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Інформаційні повідомлення

  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2019 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом ІІ кварталу 2019 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом ІІІ кварталу 2019 року
  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом І кварталу 2019 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом І кварталу 2018 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом ІІ кварталу 2018 року
  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом І кварталу 2018 року
  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом ІІ кварталу 2018 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом IV кварталу 2018 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом 2018 року
  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом 2018 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом І кварталу 2019 року
  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом ІІІ кварталу 2018 року
  • Інформація про проведені виїзні прийоми громадян керівниками структурних підрозділів облдержадміністрації протягом ІІІ кварталу 2018 року
  • Про стан роботи із зверненнями громадян протягом ІІІ кварталу 2019 року

Відповідно до графіка проведення виїзних прийомів громадян керівниками структурних підрозділів обласної державної адміністрації протягом І кварталу 2018 року (далі – Графік), затвердженого розпорядженням обласної державної адміністрації від 12 грудня 2017 р. № 1153-р протягом І кварталу проведено 28 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 153 громадян, якими порушено 159 питань.

Із загальної кількості порушених питань:

- щодо 132 – надано роз’яснення;

- 27 – вирішено на місці.

За результатами проведеного аналізу відділом роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації встановлено, що під час проведення виїзних прийомів громадян частіше порушувались питання, що стосуються сприяння у лікуванні, якості медичних послуг, якості доріг, освітньої галузі та надання різних соціальних пільг.

Відповідно до графіка проведення виїзних прийомів громадян керівниками структурних підрозділів обласної державної адміністрації протягом ІІ кварталу 2018 року (далі – Графік), затвердженого розпорядженням обласної державної адміністрації від 15 березня 2018 р. № 244-р протягом ІІ кварталу проведено 24 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 88 громадян, якими порушено 97 питань.

Із загальної кількості порушених питань:

- щодо 76 – надано роз’яснення;

- 21 – вирішено на місці.

За результатами проведеного аналізу відділом роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації встановлено, що під час проведення виїзних прийомів громадян частіше порушувались питання, що стосуються призначення опіки над дітьми, оздоровлення дітей пільгових категорій, будівництва дитячого садочка, ремонту доріг, охорони здоров’я, отримання дотацій за вирощування та утримання ВРХ тощо.

Протягом І кварталу 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 351 звернення, що на 89 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року (440), з них: 306 звернень отримано письмово, що на 67 звернень менше, ніж у минулому році (373). З 45 зверненнями мешканці області звернулись під час особистих прийомів голови та заступників голови обласної державної адміністрації, що на 22 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року (67). Із 306 письмових звернень, 5 отримано електронною поштою.

Найбільше звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 122 звернення, що складає 34,7 %, Вижницького району – 32 звернення (9,1 %), Кіцманського  – 31 звернення (8,8 %). Найменше від мешканців м. Новодністровськ – 3 та Новоселицького району – 7.

Кількість звернень, які надійшли від органів влади вищого рівня протягом І кварталу 2018 року становить 107 звернень, що на 38 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року (145). Так, від:

-         Адміністрації Президента України зменшилась з 83 до 45;

-          Кабінету Міністрів України зменшилась з 44 до 35;

-          Верховної Ради України – 18 (без змін).

-          Інших центральних органів виконавчої влади надійшло 9 звернень.

Найбільше до органів влади вищого рівня зверталися мешканці: м. Чернівці – 48 звернень, Кіцманського та Кельменецького районів – по                    10 звернень. Найменше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців м. Новодністровськ – 1, Вижницького, Глибоцького, Новоселицького районів – по 2 звернення.

У звітному періоді надійшло 39 колективних звернень (протягом І кварталу 2017 року – 28). Їх питома вага від загальної кількості звернень складає 11,1 %. Питання, порушені у колективних зверненнях, переважно стосуються: виділення земельних ділянок, ремонту доріг, діяльності закладів освіти тощо. Найбільше колективних звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 9 звернень та Сокирянського району – 8. Найменше  таких звернень надійшло від мешканців  м. Новодністровськ та Путильського району – по 1 зверненню.

У звітному періоді відбулось зменшення повторних звернень з 26 у І кварталі 2017 року до 3 у І кварталі поточного року. Кількість повторних звернень складає 0,8 % від загальної кількості звернень. Повторні звернення надійшли від мешканців м. Чернівці, Вижницького та Новоселицького районів.

Протягом І кварталу 2018 року громадяни у своїх зверненнях до обласної державної адміністрації порушили 380 питань (у аналогічному періоді 2017 року – 499). Найчастіше громадяни звертаються з питань соціального захисту – 154, що складає 40,5 % від загальної кількості порушених питань. Ці питання стосуються надання матеріальної допомоги мешканцям області на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем, призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, здійснення перерахунку пенсій тощо. Найбільше із зазначених питань звернулися мешканці м. Чернівці – 53 звернення, Кіцманського та Вижницького районів – по 22 звернення. Найменше таких звернень надійшло від мешканців Сокирянського  району – 1, Герцаївського та Кельменецького районів – по 3 звернення.

Питання аграрної політики і земельних відносин посідають друге місце від загальної кількості питань (40). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 10,5 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці Кельменецького району – 11, Вижницького, Кіцманського і Заставнівського районів – по 4 звернення. Найменше таких звернень від мешканців Глибоцького району – 1 звернення. 

Питання охорони здоров’я посідають третє місце від загальної кількості питань (21). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 5,5 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці – 8 звернень. Найменше таких звернень від мешканців Вижницького, Герцаївського, Кіцманського, Новоселицького та Сокирянського районів – по 1 зверненню. 

Протягом звітного періоду перевірено роботу із зверненнями громадян у 3 структурних підрозділах обласної державної адміністрації, територіальних органах міністерств та інших центральних органів виконавчої влади, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в організаціях і установах Чернівецької області.  Також, такі перевірки здійснено у 4 районних державних адміністраціях. Під час здійснення зазначених перевірок виявлено ряд недоліків у роботі із зверненнями громадян, а саме: надання відповіді не на всі питання, які порушуються у зверненнях; порушення термінів розгляду звернень громадян (випадки поодинокі, але мають місце); при перенаправленні звернень за належністю на виконання до інших органів влади заявників не завжди було поінформовано. За результатами проведених перевірок  складено  довідки,  у яких вказано на необхідність виправлення виявлених порушень та їх уникнення в подальшій роботі.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації, на яких заслухано звіти 3 голів районних державних адміністрацій.

Протягом звітного періоду працівниками відділу роботи із зверненнями громадян було проведено дні контролю у 3 районних державних адміністраціях.

Згідно із затвердженим графіком проводяться особисті прийоми громадян в обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах.

Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення перебуває на особистому контролі керівництва обласної державної адміністрації.

­­­­­

Протягом ІІ кварталу 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 345  звернень, що на 54 звернення менше, ніж за аналогічний період 2017 року (399), з них: 301 звернення отримано письмово, що на 10 звернень менше, ніж у минулому році (311). З 44 зверненнями мешканці області звернулись під час особистих прийомів голови та заступників голови обласної державної адміністрації, що на 44 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року (88). Із 301 письмових звернення, 12 отримано електронною поштою.

Найбільше звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 130 звернень, що складає 37,76 %, Глибоцького району – 27 звернень (7,8 %), Заставнівського  – 26 звернень (7,5 %). Найменше від мешканців м. Новодністровськ – 3 та Кельменецького району – 5.

Кількість звернень, які надійшли від органів влади вищого рівня протягом ІІ кварталу 2018 року становить 89 звернень, що на 1 звернення менше, ніж за аналогічний період минулого року (90). Так, від:

-         Адміністрації Президента України збільшилась з 36 до 44;

-          Кабінету Міністрів України зменшилась з 35 до 26;

-          Верховної Ради України збільшилась з 7 до 11;

-          Інших центральних органів виконавчої влади зменшилась з 12 до 8.

Найбільше до органів влади вищого рівня зверталися мешканці: м. Чернівці – 35 звернень, Хотинського району – 8 звернень та Кіцманського району – 7 звернень. Найменше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців м. Новодністровськ і Кельменецького району – по 1 зверненню та Сторожинецького району – 2 звернення.

У звітному періоді надійшло 39 колективних звернень (протягом  ІІ кварталу 2017 року – 58). Їх питома вага від загальної кількості звернень складає 11%. Питання, порушені у колективних зверненнях, переважно стосуються: виділення земельних ділянок, ремонту доріг, діяльності закладів охорони здоров’я тощо. Найбільше колективних звернень надійшло від мешканців  м. Чернівці – 8 звернень та Сокирянського району – 6. Найменше  таких звернень надійшло від мешканців  Вижницького, Путильського та Сторожинецького району – по 2 звернення.

 У звітному періоді відбулось зменшення повторних звернень з 20 у ІІ кварталі 2017 року до 18 у ІІ кварталі поточного року. Кількість повторних звернень складає 5% від загальної кількості звернень. Повторні звернення надійшли від мешканців м. Чернівці, Вижницького, Герцаївського, Глибоцького, Кіцманського, Новоселицького, Сокирянського, Сторожинецького та Хотинського районів.

Протягом ІІ кварталу 2018 року громадяни у своїх зверненнях до обласної державної адміністрації порушили 379 питань (у аналогічному періоді 2017 року – 452). Найчастіше громадяни звертаються з питань соціального захисту – 150, що складає 39,5 % від загальної кількості порушених питань. Ці питання стосуються надання матеріальної допомоги мешканцям області на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем, призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, здійснення перерахунку пенсій тощо. Найбільше із зазначених питань звернулися мешканці м. Чернівці – 52 звернення, Вижницького району – 16 звернень та Хотинського району – 15 звернень. Найменше таких звернень надійшло від мешканців Кельменецького  району – 1, Новоселицького та Сокирянського районів – по 2 звернення.

Питання комунального господарства посідають друге місце від загальної кількості питань (52). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 13,7 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці – 24 звернення. Найменше таких звернень від мешканців Кельменецького, Кіцманського та Путильського районів – по 1 зверненню. 

Питання аграрної політики і земельних відносин посідають третє місце від загальної кількості питань (28). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 7,3 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці Сторожинецького району – 5, м. Чернівці та Хотинського району – по 4 звернення. Найменше таких звернень від мешканців Герцаївського, Заставнівського, Кельменецького, Новоселицького, Путильського та Сокирянського районів – по 1 зверненню. 

Протягом звітного періоду перевірено роботу із зверненнями громадян у 3 структурних підрозділах обласної державної адміністрації. Також такі перевірки здійснено у 6 районних державних адміністраціях. Під час здійснення зазначених перевірок виявлено ряд недоліків у роботі із зверненнями громадян, а саме: надання відповіді не на всі питання, які порушуються у зверненнях; порушення термінів розгляду звернень громадян (випадки поодинокі, але мають місце); не поінформовано заявників про перенаправлення звернень за належністю (випадки поодинокі, але мають місце). За результатами проведених перевірок  складено  довідки, у яких вказано на необхідність виправлення виявлених порушень та їх уникнення в подальшій роботі.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації, на яких заслухано звіти 3 голів районних державних адміністрацій.

Протягом звітного періоду працівниками відділу роботи із зверненнями громадян було проведено дні контролю у 3 районних державних адміністраціях.

Згідно із затвердженим графіком проводяться особисті прийоми громадян в обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах.

Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення перебуває на особистому контролі керівництва обласної державної адміністрації.

 

Протягом ІV кварталу 2018 року до обласної державної адміністрації надійшло 342  звернення, що на 130 звернень менше, ніж за аналогічний період 2017 року (472), з них: 292 звернення отримано письмово, що на 121 менше, ніж у минулому році (413). З 50 зверненнями мешканці області звернулись під час особистих прийомів голови та заступників голови обласної державної адміністрації, що на 9 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року (59). Із 292 письмових звернень 6 отримано електронною поштою.

Найбільше звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 122 звернення, що складає 35,6 %, Сторожинецького району – 27 звернень (7,8 %), Вижницького, Кіцманського і Хотинського районів  –  по 26 звернень (7,6 %). Найменше від мешканців Сокирянського району – 8 та Кельменецького району – 9.

Кількість звернень, які надійшли від органів влади вищого рівня протягом ІV кварталу 2018 року становить 72 звернення, що на 116 звернень менше, ніж за аналогічний період минулого року (188). Так, від:

- Адміністрації Президента України зменшилась з 38 до 27;

-  Кабінету Міністрів України зменшилась з 37 до 29;

-  Верховної Ради України збільшилась з 9 до 11;

- Інших центральних органів виконавчої влади зменшилась з 104 до 5.

Найбільше до органів влади вищого рівня зверталися мешканці: м. Чернівці – 22 звернення та Новоселицького району – 6 звернень. Найменше звернень до органів влади вищого рівня надійшло від мешканців Глибоцького, Кельменецького та Сокирянського районів – по 2 звернення.

У звітному періоді надійшло 27 колективних звернень (протягом ІV кварталу 2017 року – 41). Їх питома вага від загальної кількості звернень складає 7,8 %. Питання, порушені у колективних зверненнях, переважно стосуються: виділення земельних ділянок, ремонту доріг, діяльності закладів освіти тощо. Найбільше колективних звернень надійшло від мешканців м. Чернівці – 7 звернень та Хотинського району – 6. Найменше таких звернень надійшло від мешканців Вижницького, Герцаївського, Кіцманського, Новоселицького та Сокирянського районів – по 1 зверненню.

У звітному періоді відбулось зменшення повторних звернень з 36 у ІV кварталі 2017 року до 5 у ІV кварталі поточного року. Кількість повторних звернень складає 1,4 % від загальної кількості звернень. Повторні звернення надійшли від мешканців Заставнівського та Сторожинецького районів.

Протягом ІV кварталу 2018 року громадяни у своїх зверненнях до обласної державної адміністрації порушили 358 питань (у аналогічному періоді 2017 року – 502).

Найчастіше громадяни звертаються з питань соціального захисту – 157, що складає 43,8 % від загальної кількості порушених питань. Ці питання стосуються надання матеріальної допомоги мешканцям області на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем, призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, здійснення перерахунку пенсій тощо. Найбільше із зазначених питань звернулися мешканці м. Чернівці – 69 звернень, Вижницького району – 15 звернень та Глибоцького району – 13 звернень. Найменше таких звернень надійшло від мешканців Кельменецького району – 3 звернення та Сокирянського району – 1 звернення.

Питання комунального господарства посідають друге місце від загальної кількості питань (29). Їх питома вага від загальної кількості питань складає       8,1 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці – 11 звернень. Найменше таких звернень від мешканців Кельменецького та Кіцманського районів – по 1 зверненню. 

Питання житлової політики посідають третє місце від загальної кількості питань (23). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 6,4 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці – 8. Найменше таких звернень від мешканців Герцаївського та Путильського районів – по 1 зверненню. 

Протягом звітного періоду перевірено роботу із зверненнями громадян у 3 структурних підрозділах обласної державної адміністрації. Також, такі перевірки здійснено у 6 районних державних адміністраціях. Під час здійснення зазначених перевірок виявлено ряд недоліків у роботі із зверненнями громадян, а саме: надання відповіді не на всі питання, які порушуються у зверненнях; порушення термінів розгляду звернень громадян (випадки поодинокі, але мають місце); не поінформовано заявників про перенаправлення звернень за належністю (випадки поодинокі, але мають місце). За результатами проведених перевірок  складено  довідки,  у яких вказано на необхідність виправлення виявлених порушень та їх уникнення в подальшій роботі.

Проведено 3 засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації, на яких заслухано звіти 2 голів районних державних адміністрацій.

Протягом звітного періоду працівниками відділу роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації  було проведено дні контролю у 2 районних державних адміністраціях.

Згідно із затвердженим графіком проводяться особисті прийоми громадян в обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах.

Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення перебуває на особистому контролі керівництва обласної державної адміністрації.

Відповідно до графіків проведення виїзних прийомів громадян керівниками структурних підрозділів обласної державної адміністрації, затверджених розпорядженнями обласної державної адміністрації від 12 грудня 2017 р. № 1153-р, від 15 березня 2018 р. № 244-р, від 23 червня 2018 р. № 614-р, від 31 серпня 2018 р. № 894-р протягом 2018 року проведено 96 виїзних прийомів громадян, на яких прийнято 432 громадянина, якими порушено 453 питання.

Із загальної кількості порушених питань:

- на 371 – надано роз’яснення;

- 82 – вирішено на місці.

За результатами проведеного аналізу відділом роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації апарату обласної державної адміністрації встановлено, що під час проведення виїзних прийомів громадян частіше порушувались питання, що стосуються надання матеріальної допомоги, оформлення та виплати пенсій, ремонту доріг, здійснення пасажирських перевезень, охорони здоров’я, надання освітніх послуг тощо.

Протягом 2018 року громадяни у своїх зверненнях до обласної державної адміністрації порушили 1619 питань (у аналогічному періоді 2017 року – 1900).

Найчастіше громадяни звертаються з питань соціального захисту – 712, що складає 43,9 % від загальної кількості порушених питань. Ці питання стосуються надання матеріальної допомоги мешканцям області на лікування та вирішення невідкладних соціально-побутових проблем, призначення субсидії на оплату житлово-комунальних послуг, здійснення перерахунку пенсій тощо. Найбільше із зазначених питань звернулися мешканці м. Чернівці – 296 звернень, Кіцманського району – 78 звернень та Вижницького району – 64 звернення. Найменше таких звернень надійшло від мешканців м. Новодністровськ – 1 звернення  та Сокирянського району – 5 звернень.

Питання комунального господарства посідають друге місце від загальної кількості питань (132). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 8,1 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці м. Чернівці – 61 звернення. Найменше таких звернень від мешканців Путильського району – 2 звернення та Кельменецького району – 3 звернення. 

Питання аграрної політики і земельних відносин посідають третє місце від загальної кількості питань (113). Їх питома вага від загальної кількості питань складає 6,9 %. Найбільше із зазначеного питання звернулися мешканці Кельменецького району – 16 звернень та м. Чернівці – 15. Найменше таких звернень від мешканців Новоселицького району – 2 звернення, Герцаївського та Путильського районів – по 4 звернення.

Протягом звітного періоду перевірено роботу із зверненнями громадян у 12 структурних підрозділах обласної державної адміністрації. Також, такі перевірки двічі на рік здійснено у 11 районних державних адміністраціях. Під час здійснення зазначених перевірок виявлено ряд недоліків у роботі із зверненнями громадян, а саме: надання відповіді не на всі питання, які порушуються у зверненнях; порушення термінів розгляду звернень громадян (випадки поодинокі, але мають місце); не поінформовано заявників про перенаправлення звернень за належністю (випадки поодинокі, але мають місце).  За  результатами  проведених  перевірок   складено  довідки,  у  яких

вказано на необхідність виправлення виявлених порушень та їх уникнення в подальшій роботі.

Проведено 12 засідань постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян обласної державної адміністрації, на яких заслухано звіти 11 голів районних державних адміністрацій.

Протягом звітного періоду працівниками відділу роботи із зверненнями громадян та доступу до публічної інформації було проведено дні контролю у              11 районних державних адміністраціях.

Згідно із затвердженим графіком проводяться особисті прийоми громадян в обласній державній адміністрації, її структурних підрозділах. 

Питання забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення перебуває на особистому контролі керівництва обласної державної адміністрації.